menjador novembre

(Cliqueu per vore el menú del mes de Novembre)

Menjador Escolar. (Encara estem a una prefabricada)

El menjador escolar del C.P. Sagrada Família és un servici complementari de caràcter educatiu que dona resposta a les necessitats de les famílies.

Les necessitats i demandes de la societat actual, en quant a la prestació de servicis públics, exigix la garantia de qualitat i l'atenció als drets dels usuaris.

En esta línia, el nostre centre, en el context general del servici públic i en específic de caràcter educatiu, ha de contemplar en el seu context l'exigència de gestió de qualitat en totes les seues activitats i en concret en el menjador escolar.

Esta qualitat es constatarà en l'organització, planificació i desenvolupament del menjador reflectit tot això en el següent pla anual de menjador del C.P Sagrada Família que consta dels apartats següents:

Objectius relatius a l'educació de la salut.

Els objectius proposats són progressius i abastables en més d'un curs escolar:

• Proporcionar una alimentació suficient, variada i equilibrada.
  • Adquirir bons hàbits alimentaris i d'higiene.
  • Crear una bona disposició respecte als aliments que els xiquets prenen amb més dificultat, tal com verdures i fruites.
  • Conscienciar que cal prendre de tots els grups d'aliments.
  • Conéixer alguns plats típics de la comunitat valenciana i resta d'autonomies.
  • Aconseguir que els alumnes respecten i usen correctament els materials del menjador.
  • Mantindre postures correctes en la taula per a evitar futurs problemes corporals.

Objectius relatius a l'educació per a la convivència.

Els objectius proposats tractaran de fomentar en el nostre alumnat actituds de col·laboració, solidaritat, i cooperació:

• Mantindre un tarannà respectuós i cordial entre tota la comunitat que fa ús del menjador.
  • Aconseguir un comportament correcte en la taula.
  • Aconseguir un ambient sense molt de soroll, evitant crits i dialogant de forma distesa.
  • Cuidar i respectar els locals, mobiliari, efectes i utensilis d'ús comunitari.
  • Mantindre una comunicació oberta amb les famílies.

Objectius relatius a l'educació per a l'oci i el temps lliure.

A través dels objectius que es plantegen es promourà la creació d'hàbits en el nostre alumnat i li'ls proporcionarà estratègies per a la utilització correcta del temps lliure:

• Fomentar hàbits de lectura, activitats artístiques i l'aprenentatges de jocs diversos.
  • Fomentar hàbits de solidaritat entre els/les alumnes.
  • Fomentar l'esport col·lectiu.

Davant el nou curs escolar el menjador del centre ha començat a funcionar a partir de l'1 d'octubre. El preu del menú de comensals fixes és de 4,25 euros per dia i de 5 euros per comensals en dies solts. Vos animem a que vingueu.

Col·legi Públic Sagrada Família · C/ Joan Fuster, 4 - 03100 Xixona (Alacant)
Tel.: 965 612 467 · Fax.: 965 626 002 · 03006281@edu.gva.es